live

Heey..
Vera & Hanna i mitt hjärta för alltid.

Men idag har jag , först slutat 10 över ett ör vi hade håltimme sista 80 minutrarna, under svenskan. asnice!
Sen blev det tyävrr ingenting med min panda, hon har blivit sjuk. krya på dig besti!  Davids mobil är fuck så fick inte tag på honom tyvärr. Men han var inne på msn nu så jag kanske åker t alvik och träffar honom och sen vidare t liljeholmen för att kolla på hans träning. Men efter skolan så drog jag t brorsa, och städade hela köket för jag fick verkligen en klapp på axeln för det :) Men sen så var jag där t halv fem typ, emma var också där och det var mysigt. Sen kom hugo och det blev lite strul såklart mellan emma och hugo.. oh lalala.
Kom hem, och på vägen träffade jag noah. Kunde inte låta bli att skratta ''host host, ursäkta mig noah'' hahaha
och nu kom jag hem, satte mig precis framför datan. Spotify, msn & facebook är det jag är uppdaterad på just nu, och bloggen såklart. Men vi hörs lite senare, puss på ögonlocket.
Och bild fanet funkar fortfarande inte. /biancaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0